Kızlık zarı bozulmadan hamile kalınır mı?

Kızlık zarı bozulmadan hamile kalma!

Hamile kalmak aslında düşünüldüğü kadar kolay değildir. Hamile kalabilmek için bazı şartlar gerekir. Cinsel ilişkinin yaşandığı gün yumurtlama gününüze veya bugüne yakın olması gerekir. Ayrıca erkek arkadaşınızın yeterince hareketli sperm sayısı olması gerekmektedir. Kızlık zarı bozulmadan hamile kalınabilmesi için yeterince spermin vajinanın içine girmesi gerektir. Kızlık zarı cinsel ilişki ile bozulur. Sürtünme yoluyla yani penisin vajinaya girmeden yaşanan yüzeysel ilişki durumuna hamile kalma riskiniz erkeğin vücudunuzda nereye boşaldığıyla ilgilidir. Spermler penisten fışkırarak çıktığı için vajinanın girişin de içeri doğru boşalma olursa, kızlık zarının ortasında bulunan delikten vajinanın içine sperm gidebilir; bu durumda gebe kalma riskiniz olur.

Kızlık zarı bozulmadan sürtünmeyle hamile kalınır mı?

Sürtünme yoluyla olan ilişki penisin vajinaya girmeden vajina girişinde gerçekleşen ilişki şeklidir. Sürtünme yoluyla yaşanan ilişki sırasında bazen penis yanlışlıkla vajina içine girebilmekte ve kızlık zarı bozulabilmektedir. Eğer kızlık zarı bozulmadan sürtünme yluyla ilişki olursa boşalma vajina içine doğru olmazsa sürtünme yoluyla gebe kalmazsınız.

Kızlık zarı bozulmadan adetliyken hamile kalınır mı?

Eğer ara kanama değilde gerçekten adet döneminiz ise gebe kalmanız imkansızdır. Çünkü adet döneminde yumurtlamazsınız. Kızlık zarı bozulmadan olan ilişki sürtünme yoluyla olur ve zaten gebelik riski düşüktür birde adet döneminde bir kızın yumurtlaması olmadığından gebe kalma riski sıfırdır.

Kızlık zarı dikimi ana konumuzu ziyaret edebilirsiniz. →

Kızlık zarı bozulmadan hamile kalma olasılığı yüzde kaç ?

Dünyada kızlık zarı bozulmadan sadece sürtünme yoluyla ilişkiye girilerek gebe kalma olasılığını saptayan herhangi bir bilimsel araştırma yapılmamıştır.Yani herhangi bir yüzde yoktur. Fakat tecrübelerimize dayanarak kızlık zarı bozulmadan gebe kalma riskiniz yüzde birin altındadır.

Kızlık zarı bozulmadan hamile kalınırsa nasıl anlaşılır?

Kızlık zarı bozulmadığından eminsiniz ve erkek arkadaşınız vajinanın içine doğru boşaldıysa bu durumda gebelik riskiniz vardır.Böyle bir durumla karşılaşırsanız panik yapmayın öncelikle ertesi gün hapı kullanın eğer kullanmadıysanız adet döneminizi bekleyin. Adet gördüyseniz gebelik oluşmamıştır. Eğer normalde düzenli adet gören biriyseniz adetiniz üç ve daha fazla gün geciktiyse eczaneden idrarda gebelik testi alarak test yapın. Genel olarak idrarda gebelik testi adetten üç gün sonra daha güvenilirdir. Kanda gebelik testi ise daha erken yapılabilir. Adet günü geçer geçmez bakabilirsiniz.