Evli değilim kürtaj yaptırmak istiyorum!

Evli değilim ve kürtaj yaptırmak istiyorum tüm dünyada da olduğu gibi, istenmeyen gebelik yaşayan bekar bayanların ortak isteğidir. Adana da olduğu gibi tüm dünyadaki kadınlar da istenmeyen gebelikler yaşamaktadırlar.

İstenmeyen gebelikler bir çok sosyal ve psikolojik yükü beraberinde getirir. Plansız veya uygun olmayan durumlarda gebeliğin devamı bu yükü daha da ağırlaştırır. İlk gebe kaldığınızı öğrendiğinizde bir panik duygusu yaşamanız oldukça doğaldır.

Plansız ve zamansız istemeden gebe kalmanız sizi strese sokabilir. Kendinizi eleştirmeyin çünkü bu durum her kadının başına gelebilecek bir durumdur.

Fazla öz eleştiri kendinize olan saygınıza zarar verebilir. Eğer kürtaj işlemi için endişeleriniz varsa bu endişelerinizde yersizdir. Çünkü kürtaj işlemi son derece güvenli bir işlemdir. Adana da evli olmadan gebe kalan bayanlar sosyal ve toplumsal önyargılar nedeniyle haklı olarak gebeliğin sonlandırılmasını gizlilik içinde yaptırmak istemektedirler.

Evli değilim kürtaj yaptırmak istiyorum isteği olan bayanlar Adana da, gizliliğin sağlandığı hijyenik, güvenli ve tecrübeli bir klinikte kürtaj olmak isterler.

Böyle bir durumda kliniğimiz en büyük yardımcınız olacaktır. Kliniğimiz mahremiyet ve gizliliğinizi en üst derecede korur ve kimse kürtaj olduğunuzu bilmez. Kliniğimiz yılların deneyimi ile,ileri teknolojik ekipmanlarla ve üst düzey hijyen önlemleriyle size bu güvenli ortamı sağlamaktadır. Burada size, kürtaj işlemine gelirken daha bilinçli ve rahat olmanız için kürtaj hakkında detaylı bilgi vereceğiz.

Adana gebelik sonlandırılması isteyenlerin kürtaj hakkında en sık bilinmek istedikleri soruların cevaplarını aşağıda bulacaksınız.

Kürtaj nedir?

Kürtaj gebelik sonladırılmasının diğer ismidir. Rahim içinde bulunan gebelik kesesinin rahime zarar vermeden güvenli bir şekilde tahliye edilmesidir.

Vakumlu kürtaj nedir nasıl yapılır?

Vakum adı verilen emerek işlev yapan teknolojik aletler yardımıyla özel kanüllerle rahim ağzı açıklığından girilerek gebelik kesesinin alınmasıdır. Adana vakumlu kürtaj kliniğimizde ileri teknoloji vakum sistemi kullanılarak güvenle yapılmaktadır.

Kürtaj sırasında ağrı duyar mıyım?

Kürtaj sırasında anestezi alacağınızdan ağrı duymazsınız. Ayrıca hiçbir şey hatırlamazsınız.

Kürtaj öncesi dikkat etmem gerekenler nelerdir?

Kürtaj sırasında anestezi alacağınız için kürtajdan 6 saat öncesinden itibaren hiçbir şey yiyip içmemelisiniz. Yani 6 saatlik oruçla gelmelisiniz.

Kürtaj sonrası ağrım olur mu?

Kürtaj sonrası kendinize geldiğinizde hafif kaık ağrınız olur. Kısa sürer ve çok rahatsız edici ağrı değildir.

Kürtaj sonrası dikkat etmem gerekenler nelerdir?

Kürtaj sonrası 10 gün boyunca denize, havuza girmemeniz önerili. Ayrıca 10 gün boyunca cinsel ilişkiye girmemelisiniz.

Kürtajda parça kalır mı?

İyi bir klinikte kürtaj sonrası siz uyanmadan önce ultrasonografi kontrolü yapılır parça kaldıysa temizlenir. Yani iyi bir klinikte parça kalma ihtimali yoktur.

Kürtaj sonrası kanamam olur mu?

Kürtaj sonrası sadece lekelenme şeklinde hafif kanama olur ve fazla sürmez.

Kürtajdan sonra yine gebe kalabilir miyim?

Kaliteli,tecrübeli ve hijyene önem veren bir klinikte yapılan kürtajlarda rahminiz zarar görmez dolayısıyla istediğiniz zaman tekrar gebe kalabilirsiniz. Kliniğimizde dünyaca bilinen WHO hijyen kriterlerine uygun hijyen sağlanmaktadır.

Kürtaj anestezi nasıldır?

Kürtaj sırasında sedasyon anestezisi alınır. Uyku anesteziside denir. Size damar yolunuzdan son derece güvenli bir ilaç uygularak sizi derin uykuya sokar ve bu sayede hiçbir şey hissetmezsiniz ve hiçbir şey hatırlamazsınız.

Kürtaj da alacağım anestezi güvenli mi?

Kürtaj sırasında alacağınız anestezi,güvenliği tüm dünyada ispatlanmış teknik ve ilaçlarla anestezi uzmanı eşliğinde uygulanır.Kullanılan ilaç tüm dünyada her gün yüz binlerce hastada güvenle kullanılmaktadır.

Kürtaj sonrası dikkat etmem gerekenler nelerdir?

10 gün boyunca vajina içine sus tutmayın ,denize, havuza girmeyin ve cinsel münasebetten kaçınınız.