Siğil Kremi

Vajinal siğil denildiğinde zaman gerek görüntü gerekse sağlık açısından başta tüm kadınlar olmak üzere herkes çekinmektedir. Oysaki bu durum bizim toplumumuzda da çok sık rastlanmaktadır. Siğiller HPV virüsünün yan etkileri olarak karşımıza çıkar. HPV'nin 150'den fazla türü bulunmaktaır ve kendi arasında düşük risk ve yüksek risk gruplara ayrılmaktadır.

Bazı cinsleri ağız içinde, el-ayak, göz, dudak ve vajinal bölgede çıkmaktadır. Ancak çıkan her bölgenin virüs tipi farklılık gösterebilir. Bazı tipler zararsız olduğu gibi bazıları da kansere yol açabilecek kadar tehlikelidir. Vajinal siğiller virus bulaştıktan hemen sonra yada bir süre sonra çıkabilmektedir.

Bazen virüs bulaşmasına rağmen yıllarca hiçbir belirti vermeyebilir. Bu nedenle vajinal siğil çıktığı dönemdeki beraberliğiniz olan partneriniz bu durumdan sorumlu olmayabilir. Yani bu siğil virüsü çok önceden size bulaşmış ve yeni belirti vermiş olabilir.

Vajinal siğiller için tedavinizi kesinlikle ihmal etmemelisiniz. Vajinal siğil tedavisi lokal müdahale ve tedaviyi destekleyici kremler ile olabilmektedir. Hangi tedavi şeklinin size uygun olacağına doktorunuz karar verecektir. Unutmayınız ki sağlığınız her şeyden önemli ve bunu doğru ellere teslim etmelisiniz.

Vajinal Siğil Neden Oluşur?

Vajinal siğil neden oluşur sorusu merak edilip araştırılan konulardandır. Vajinal siğiller sadece cinsel yolla mı bulaşır? Evet cinsel yolla bulaşabilir. Ancak sadece cinsel ilişki ile mi bulaşır? Hayır. HPV virüsü temas yoluyla bulaşır. Yani havludan bile bulaşma riski vardır. Bulaşmada da o dönemki bağışıklık sisteminizin durumu çok önemli bir faktördür. HPV virüsünün bulaşma riskini en aza indirmek için almamız gereken önlemler nelerdir? Nelere dikkat etmeliyiz? Açıklayalım hemen:

• İlişki sırasında prezervatif kullanmak alınabilecek önlemdir. %100 koruma sağlayamayabilir. Nedeni ise prezervatifin kapatamadığı bölgelerde lezyonlar mevcut ise siğiller karşı tarafa bulaşabilir.
  • Çok eşlilikten ve şüphe duyulan kişilerle olan cinsel birlikteliklerden kaçınmak alınabilecek önlemler arasındadır.
  • Ve tabi ki sağlıklı beslenmek. Çünkü sağlıklı beslenmek vücudun direncini artırarak bağışıklık sisteminin daha güçlü hale gelmesini sağlamaktadır.
  • Ortak kullanım alanlarından mümkün olduğunca uzak durmalı veya hijyene dikkat etmeliyiz.

Bu maddelere dikkat ederek HPV virüsünün bulaşmasını önlemek adına b tedbir almış oluruz.

Vajinal Siğiller Nerede Oluşur?

Vajinal siğiller kadınlarda; vajinal bölgede vajina çevresinde aynı zamanda serviks olarak adlandırılan bölgede veya makatta görülebilir. Erkeklerde de bu siğilleri görmek mümkündür. Erkeklerde; penis, testis ve makat çevresinde görülmektedir.

Vajinamda Siğil Olursa Riskleri Nelerdir?

Vajinal siğile neden olan virüs rahim ağzı kanserine de neden olabilmektedir. Ancak vajinal siğile neden olanlar düşük risk grubunda olan virüslerdir. Yine de kadınlar özellikle rutin kontrollerini yaptırmalı ve PAP Smear (Rahim Ağzı Kanseri taraması testi) denilen testini yılda en az 1 kere yaptırmalıdırlar.

Çünkü her hastalıkta olduğu gibi koruyucu sağlık önlemlerine dikkat etmeli ve eğer bir hastalık varsa erken teşhis olunmalıdır... Ben tüm bu konularda 16 yılı aşkın süredir kadınlara yardım etmekte sorunlarına çözüme kavuşturmaktayım. Sizde aklınıza takılan sorunlar için bizimle iletişime.0(552)399 90 80 Numaradan geçebilirsiniz.

Siğiller Tedavi edilmez İse Ne Olur?

Siğiller kişinin bağışıklığı zayıf düştüğü zaman yayılabilir. Eğer tedavi zamanını geciktirirseniz daha sayısı çoğalarak hem sağlık hem görüntü açısından sıkıntı yaratabilirler. Ayrıca siğiller içerisinde aktif virüsler bulunduğu için cinsel ilişki sırasında partnerinize bulaşmaktadır. Özellikle hamile olan hastalar bu konuda daha dikkatli olmalıdırlar. Çünkü eğer tedavi edilmez ise doğum kanalından bebeğe bulaşabilir.

Adana’da Vajinal Siğil Tedavi Fiyatları Nedir?

Adana’da vajinal siğil tedavi fiyatını birçok kadın araştırmaktadır. Her ne tedavisi olursa olsun maddi açıdan araştırma yapmak herkesin hakkıdır. Yalnız ortalama fiyatlar genel olarak tüm merkezlerde aynı olmakla birlikte dikkat edilecek husus tecrübedir. Doktor seçimi yaparken bunu unutmamalısınız. Çünkü başarısız tedavi size daha çok masraf aynı zamanda hayal kırıklığı yaşatacaktır. Ben tüm tecrübelerime dayanarak bu konuda size yardımcı olmaktan mutluluk duyarım. Sizde kliniğimize gelerek bizle görüşebilir ve sorunlarınıza çözüm bulabilirsiniz.