Aşılama Fiyatları Adana

Aşılama Fiyatları Adana 2024

Aşılama fiyatları Adana 2024 araştırma konularındandır.Bir yandan çocuk sahibi olmak isterken diğer yandan bütçemizin de çok sarsılmamasını istemek son derce doğaldır. Aşılama fiyatları Adana da kliniklerde değişkenlik gösterse de genellikle ortalama bir miktardır. Aşılama tedavisi belli ilaçlar kullanarak doktor takibi altında yumurta büyütme ve sperm yıkama hazırlama aşamaları olan bir süreçtir.

Aşılama tedavisinin maliyetinin büyük kısmını yumurta büyütmek ve çatlatmak için kullanılan ilaçlar ve laboratuar giderleri oluşturmaktadır. İlaçların ve laboratuar malzemelerinin büyük çoğunluğu yurtdışı menşeli olduğundan doların yükselişinden etkilenirler. Dolayısıyla bu aşılama fiyatlarına yansır. Kliniğimiz en iyi ve en uygun fiyat politikasıyla çalışmaktadır. En iyi laboratuar şartlarında sperm yıkama sağlanır ve bütçenizi çok yormayacak en yüksek başarı oranına sahip tedaviler uygulamaktayız. Kliniğimize gelip ücretsiz ön görüşme yapabilirsiniz.

Aşılama kimlere yapılır?

Aşılama tedavisi herkese yapılamaz. Öncelikle aşılama tedavisinde olmazsa olmazlar nedir bunu görelim. Aşılama tedavisinde öncelikle yumurta büyütüldükten sonra çatlatılır ve sperm rahime verilir. Yani doğal gebelik oluşumu taklit edilir. Bu yüzen aşılama doğal bir tedavidir.

Aşılama yapılabilmesi için tüpleriniz açık olmalıdır,erkek hareketli sperm sayısı mililitrede 5 milyonun üzerinde olmalıdır. Aşılama tedavisi en sık kimlere uygulanmaktadır;

1. Nedeni bilinmeyen kısırlık; tüm tahlilleri(Rahim filmi,hormon tahlili ve spermiogram) normal temiz çıkan çiftler,
  2. Çikolata kisti(endometriozis),
  3. Hareketli sperm sayısında azlık; Hareketli sperm sayısında 10 milyon/mL altında 5 milyon dan yüksekse,
  4. 38 yaş ve üzerinde tüm tahliller normal olmasına ve 6 ay düzenli ilişkiye rağmen gebe kalamamak,
  5. Cinsel ilişkiye giremeyen çiftler; Vajinusmus veya ereksiyon problemi olan çiftler.

Aşılama kimlere yapılamaz?

1. İki tüpünüzde tıkalıysa,
  2. Azoospermi de ve Hareketli toplam sperm sayısı 5 milyon/mL altındaysa,
  3. Spermlerde silme globozoospermi, megalohead veya pinhead baş şekil bozuklukları varsa,
  4. Sperm sayısı normal sınırlarda olsa da spermlerin hepsi veya büyük kısmı hareketsiz ise aşılama tedavisi yapılamaz.

Aşılama sonrası döllenme ne zaman olur

Döllenme spermin yumurta içine girerek her ikisinin DNA larının birleşmesi ve yeni bir DNA sarmalı oluşturması aynı zamanda embriyo gelişimini başlatmasıdır.Cinsel ilişkiye girildiğinde spermler rahim ağzının önü ve çevresine dökülür. Bu spermlerden hareketli olanları rahim ağzı kanalını geçer buradan rahimin içinde yol kat ederek her iki tüpe doğru seyahat eder. Spermin başı füzeye benzer ucunda yumurtaya girmesini kolaylaştıracak enzimler bulunur. İlk yumurtayla karşılaşan sperm yumurtaya girer, bu giriş sadece baş ve boyun kısmıyla olur, kuyruk kısmı giremez ve dışarıda kalır. Eğer ortamda yumurta varsa ilişki sonrası ortalama otuz dakikada spermler yumurtanın yanına gelir. Aşılamada da benzer bir durum vardır. Eğer yumurtanız tüpe düşmüş ise dahaişlemin yapıldığı yerden gitmeden sperm yumurtaya girmiş olabilir. Tam döllenme yani embriyo oluşması ise yaklaşık 16-18 saat sonra olur.

Aşılama yaptıranlar

Aşılama yaptıranlar biliyorlar ki aşılama süreci çok zor bir süreç değil, fakat bazı zorlukları var.Aşılama süresince hasta 3 ila 5 defa muayeneye gelmesi gerekebilir. Eğer çalışıyorsanız bu durumu göze almalısınız eğer doktorunuz uzakta ise size yakın bir kadın doğum uzmanına takip olup aşılama veya tüp bebek transferi yapılma zamanı doktorunuzun yanına gidebilirsiniz.

Aşılama yaptıranların yorumları

Aşılama yaptıranların yorumları yeni aşılama adayları için çok önemlidir. Çünkü aşılama yaptırırken yaşadıkları tecrübeleri, zorlukları,başarıları, başarısızlıkları öğrenmek isterler. Önerilerini bilerek bu yola başlamak isterler. Hastalarımızın aşılama hakkındaki yorumlarına sosyal medyadan bize ulaşarak görebilirsiniz. Sizinde aşılama hakkındaki tecrübe ve yorumlarınızı bizimle paylaşırsanız seviniriz.