Gebelik Testi Yapan Yerler

Adana da gebelik testi yapan yerlerden olan kliniğimiz size bu özel konuda yardımcı olmaktadır. Bir çok nedenle özel bir merkezde gebelik testi yaptırılmak istenmektedir. Bunların en başında özel gizlilik arz eden konular gelmektedir.

Gebelik Testi Yapan Yerler

Kliniğimiz özel hayatınızın mahremiyet haklarına saygılı bir şekilde gizliliğinizi en üst düzeyde korumaktadır. Tüm gebelikler istenen ve istenmeyen gebelikler olarak ikiye ayrılmaktadır. Özellikle istenmeyen gebeliklerde zor anlar yaşayabilirsiniz.

Kiniğimiz istenmeyen gebeliklerde veya gebelik şüpheniz olduğu durumlarda kişisel bilgilerinizi gizli tutup mahremiyetinizi koruma altına almaktadır. Böylelikle siz ve partneriniz dışında bu özel durumu kesinlikle kimse bilmemektedir.

Özellikle evli olmayan çiftlerin ilişkilerinde adet günlerinin geçmesi ve vücuttaki bazı değişikler gebelik şüphesi ve endişesini beraberinde getirmektedir. Gebelik testleri idrarda ve kanda bakılan testler olmak üzere ikiye ayrılmaktadır. İdrarda gebelik testi genellike adet 3 gün geçtikten sonra yapılırsa daha güvenilirdir. Özellikle erken gebelik döneminde idrar testi yanlış sonuçlar verebilmektedir. Yada adet rötarı veya vücuttaki ödem ve ısı değişimleri sizi tedirgin edebilir. İdrar testi negatif çıkmasına rağmen hala şüpheleriniz varsa gizli kanda gebelik testini yaptırmanız içinizi rahatlatacaktır.

Kanda gebelik testi idrar testinden daha erken günlerde sonuç verir ve yaklaşık bir saatte sonuç alınabilen bri tetkiktir. Kan testinde beta HCG hormunu düzeyi belli bir seviyenin üstünde çıkarsa gebelik tanısı konulur. Sizden alınan az bir miktar kan ile kesin sonuç alınmaktadır.

Şayet gebelik söz konusu olursa evli değilim kürtaj olmak istiyorum diyorsanız, bu konuda da kliniğimiz size en özel ve gizli koşullarda yardımcı olmaktadır.

Kürtaj Hakkında Bilmeniz Gerekenler

Kürtaj ileri teknoloji vakum sistemiyle yapılmaktadır. Gebelik sonlandırma korkulduğu kadar zor bir işlem değildir.Kürtaj yaptıracağınız kliniğin hijyenik koşulları ve tecrübesi sizin için önemli kriterler arasında olmalıdır. Kliniğimizi gelerek hem görüşme sağlayabilir hem de hijyenik şartları yakından görebilirsiniz. Kürtaja gelmeden önce yaklaşık 5-6 saat hiçbir şey yiyip içmemelisiniz. Kürtaj ortalama 10 dakika süren bir işlemdir.

İşlemde uyku anestezisi verilir. Yani işlem sırasında damardan verilen son derece güvenli bir ilaçla derin uykuya girersiniz ve siz uykudayken işleminiz tamamlanır. Verilen anestezi ilacı her gün dünyada yüzbinlerce kişiye uygulanan son derece güvenliliği ispatlanmış bir ilaçtır. Anesteziniz bu konuda deneyimli ve yetkin anestezi uzmanı tarafından verilir. İşlem sonrası kendinize gelme yani ayılma süresi yaklaşık 10 dakikadır.

Uyandığınızda partneriniz yanı başınızda oturuyor halde olmaktadır. Kliniğimizde kendinizi her zaman özel hissedersiniz.Daha ayrıntılı bilgi için iletişim numaralarımızdan hiç çekinmeden bize ulaşablirsiniz.